Bestellen

Wil je weten hoe je eenvoudig een bestelling kunt plaatsen? Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over het bestellen van onze producten. Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen, ga naar de kassa en volg de stappen om je bestelling af te ronden.

Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze direct verwerkt en doorgestuurd naar de kweker. Als je op tijd contact met ons opneemt, kunnen we mogelijk de bestelling aanpassen maar dit kunnen we niet garanderen.

Ja, je kunt een cadeaubon inwisselen tijdens het afrekenproces. Voer de cadeauboncode in het daarvoor bestemde veld in.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.

Zodra je bestelling door ons is ontvangen, krijg je een bevestigingsmail met alle details. Wanneer je bestelling is verzonden, sturen we je een mailtje met de trackingcode. Hiermee kan je de status van je bestelling volgen.

Garantie & Retourneren

βœ“Β Wij garanderen dat je plant in topconditie aankomt.

βœ“Β Plant beschadigd? Wij lossen het op.

βœ“ Extra zorgvuldig ingepakt.

Alles over garantie & retourneren

Verzorging

βœ“ Hulp bij het verzorgen van je plant.

βœ“ Altijd de beste kwaliteit planten.

βœ“ Nieuwsbrief vol verzorgingstips.

Bekijk onze verzorgingstips

Bestellen

βœ“ Snel en eevoudig besteld.

βœ“ Veilige betaalmethoden.

βœ“ Een breed assortiment met de leukste planten.

Alles over bestellen

Bezorging

βœ“ Binnen 3 werkdagen geleverd.

βœ“ Extra zorgvuldig ingepakt.

βœ“ Gratis bezorgd vanaf €59.

Alles over de bezorging

Betalen

βœ“ Gemakkelijk en veilig betalen.

βœ“ Achteraf betalen met Klarna.

βœ“ Problemen met betalen? We helpen je graag verder!

Alles over betalen